Nyårs-löften!

Tjena!

Ska väl egentligen inte kalla det nyårslöften för dom går alltid åt helvete!!
Men det är nytt år och alltså nya friska tag!

Året som har gått har haft både lycka och olycka..
Kan räkna upp miljoner saker som har gått åt helvete rent ut sagt men det är just så att man ignonerar det dåliga för att det bra överväger med hästlängder. och för att detta inte ska bli ett deppigt olyckligt negativt inlägg så fokuserar vi bara på det bra sakerna!

Har inte haft det bättre någonsin med kärleken <3<3<3
Har kommit närmre vissa av mina vänner <3<3<3
Har fått nya vänner :D:D
Har flyttat till en störra och framförallt billigare lägenhet, med balkong! Har det fint och jag trivs hur bra som helst.
Har insett värdet i mig själv och att allting blir till vad man gör det till....
Det är en vitare jul än vad det har varit på många år.. *lycklig*
Har insett vilka som är ens riktiga vänner!
Hade en underbar vecka på kreta med min familj!
Tagit körkort! wohoo
Min syster har blivit Gravid :D:D:D:D:D woooohoooo!! <3

Det är en hel del mer som har hänt! Men just nu är det detta som jag kommer på och det som har påverkat mig mest positivt! Jag kommer säkert komma på en massa saker till och det kommer senare.

Så nya året som kommer, ska jag ta tag i det det dåliga. förändra nedgångar till framgångar :D
För det är inte förräns man vet vad som kan hända som man kan förändra det.

Prio ett inför det nya året är iaf att jag ska bli mer ekonomisk. Jag har många gånger sagt att pengar inte är allt. Men det finns inget värre än när man är helt pank, behöver låna pengar! Jag har ingen annan än mig själv att skylla och ska därför som sagt bli mer ekonomisk. Spara pengar till Lindvallen dit jag ska i påsk!

det är mycket som ska göras och fixas och tänkas på! Men just nu ska jag just det, tänka på det.
Så kommer det upp senare vad det är! För till skillnad från andra år ska jag ha realistiska mål. Och dom ska uppnås! whats so ever! ;P


Vad har ni för nyårs"löften" ????

PUSSAR OCH KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Camillaaaa

Du är för härlig! Gulligt skrivet! Önskar dej lycka hihi... om en stund kommer jag å hälsar på dej på toppen! Jag har bara några kilometer kvar... Kraaam!

2009-12-25 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback