Sånt här gör mig galen!

Asså, tro inte att jag är helt knäpp nu. Men jag kan inte hjälpa att jag stör mig på såna här saker!



Ser ni där jag har strukit under med rött???
Alltså:

Klockan 13:25 kommer Nu är det jul igen! Bra film. Älskade den när jag var liten.
Klockan 16:00 på TV4 kommer Nu är det jul -igen 2!! åh perfekt tänker man... men sen....
Klockan 16:00 på Kanal 5 kommer Nu är det jul igen 3!! VAFAN!

Antingen har dom ingen kommunikation mellan kanalerna, dom tävlar kanske? eller så vill dom bara retas.
Man kan ju inte välja, för då väljer man ju såklart 2:an. Om man inte redan har sett den då kan man ju välja 3:an. Men Jag då???!!! Som vill se först 1:an sen 2:an sen 3:an. Men nej. Det får man inte.

OKej ni ska inte jag sitta hemma och kolla på TV på julafton!! men OOOOM jag hade velat så hade jag inte kunnat.
Ush. Stackaes barn som vill se på dessa.

åååååå fresten. Varför visa 1an och sen 3an på en kanal?
Åh, fan också.
Kommer tänka på detta hela dagen imorgon. Kul!! Det var den julafton det.
Tack tv4 och kanal 5.


 

INGET KAN FÖRSTÖRA MIN PERFEKTA JULAFTON! :D :D :D :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback