ska man eller ska man inte ?

Det värsta som finns är när man har en sak som man verkligen vill fråga och som man vill reda ut. Men kanske man inte vill veta svaret? Men vill veta om man har fel?
Kanske det är så att man fått allt om bakfoten eller missuppfattat.

Men det är en sak som hela tiden dyker upp bland alla samtalsämnen och jag stör mig lite.
Stör mig för jag fattar inte, så om jag frågar kanske jag får svaret?

Så ska jag fråga och riskera en diskussion och risk för att känna mig dum eller ska jag sväva i ovisshet och gå runt och undra..... ?

ha ha ha, det säger sig ganska självt.
Nästa tillfälle frågar jag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: C

Du vet vad som måste göra som du sa själv det säger sig självt... =) Älskar dig

2009-12-18 @ 17:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback