Snööö :D:D

Det bara väller ut snöööö ! ;D;D Så jävla bra...
Älskar snö! Men jag kom på att det är roligare att sitta inne o kolla ut på snön än vad det är att vara ute i den. Det är kallt och man ser ingenting för att snön är i vägen ;P haha

Iaf, Jag är glad för en vit jul. (hörde dock att det skulle regna på julafton. Men håller hoppet uppe... )

Helgen har varit helt okej!
Var ju på bio i Fredags med Johanna. Avatar :D Fy fan va bra den va! rekomenderas verkligen att se! Vi såg den i 3D och det gjorde nog ganska mycket. Med alla färger och miljön, så var det faktiskt riktigt vackert måste jag säga!! :D

På lördagen var jag bara hemma, senare kom mehdi, kim, tommy, Benny & Jani så drack vi lite öl! Kände mig lite utstött haha så jag ringde dit becka ;) Det var roligt faktiskt. Men becka åkte in till stan och jag som inte hade några pengar till det stannade hemma;) Somnade ganska tidigt ändå.

Igår åkte jag runt i lampaffärer med Pappa & Marie och hittade en så underbart fin lampa som jag önskar mig i julklapp. Får se vad tomten kommer med ;P ;P



Där e den iaf ;) Kommer passa sååå fint i mitt vardagsrum :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback