ska jag eller ska jag inte...

Jag skrev detta men ville inte publicera det egentligen. Men jag tänker på det ofta och publicerar det nu bara för att... ta det med en nypa salt för det är so much more!

Jag börjar undra lite.. eller inte undra men jag börjar nästan störa mig lite..
Ni vet nog vilka ni er när jag säger att jag dragit mig ifrån och stuckit och gömt mig lite, men ni ska veta att jag tycker om er såååå mycket och ni är helt underbara människor.
Och den anledningen ni tror det är, är helt fel! Det är jag som valt detta av en enda anledning. Man kan väl säga att jag inte riktigt litar på mig själv längre och jag vill att allt ska ta slut. Ni kan tänka "dubbelmoral" men det är sååå mycket ni inte vet. Och jag blir faktiskt lite ledsen också att ni inte heller hör av er. Ni har liksom inte ens frågat varför utan bara antagit att det är så. Och de ni sa den där gången typ " när katten är borta... " så blev jag lite ställd att ni kan tro att det är så. Men iaf, det jag vill komma fram till att jag glömmer adrig våra roliga stunder och många många fler kommer det att bli. Bara tills denna skiten är över! För tro det eller ej, men jag saknar er <3


Kommentarer
Postat av: Camillaaaaaa

Det är inget "fel" med att du "dragit dej undan" du har snarare bara kommit en nivå upp i livet typ. Orka vara 14 år varje helg!



Neeeeeeej e min nya pojkvän ful i sin nya film? Vafaaan? Fast vit får han ju vara... han klarar ju faktiskt inte av solen... inte ens med solfaktor 50. Å håret har vi redan diskuterat... de e hans "grej" säger han... (vi har bråkat en del om frisyren om jag ska vara ärlig...) Sen tuttarna... jag tittar inte så noga på honom! Bara ögonen är fina så är jag nöjd!

2009-12-01 @ 10:34:56
Postat av: sarastille

riktigt fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback