Torsdag

Goodmorning!

Det har varit en hektisk vecka ;)
har varit och hälsat på challe och lilla Lucas :D Han är riktigt söt för att vara en bebis :D haha
Jag har städat, kollat alla the hills.. (hur har jag hunnit??) ätit mcdonalds;P mysat med lille tjocken, shoppat med Johanna och massa massa mer.. men än är inte veckan slut. Idag ska jag träffa carro i stan, vi ska äta sushi och sen ska jag köpa present till Johanna! För på Lördag är det hennes birthday partyyyyy :D Kommer bli så jävla roligt hehe


OCH IDAG ÄR DET PANNKAKOR. ÄLSKA!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det var trevligt att träffa dig i Fredags! Kul att ni kom :D

Postat av: Heidi

Jaså? Det visste jag inte :O



Uppdatera mera Mickan!!!

2009-12-07 @ 12:52:29
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback