Visste ni att...?

Hej

När jag komm te jobbet idag så fanns det tunnbrödsrulle med kyckligröra till oss alla och lussekatter och pepparkakor!! :D Vilken ljuvlig morgon va? Kaffe på det så var hela morgonen räddad från all stress! =)

Och jag har ett erkännande!!

När vi alla äter lussekatt. Eller i annat fall jag & en kompis tillexempel äter varsin lussekatt (eller annan kaka) och om jag ser att jag äter snabbare än min kompis så får jag lite småpanik. Så jag liksom sparar en lite bit tills min kompis har ätit upp hela sin kaka. DÅ, tar jag fram min bit som jag sparat och äter den. helt oberörd. Men innerst inne är jag så jävla nöjd!

Kom alltså på att fyfan va löjlig jag är!! ;) hahaha

Nån mer som är lika störd som mig?
puss på dig isåfall!


Kommentarer
Postat av: Carroooo

Hahahhahahahahhahahahah...Sushin förra veckan?! :o Så genomskinlig

2009-12-11 @ 11:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback