"Whats up with that, liksom ?"

Gillar det uttrycket ;D

Hallå iaf!
Long time No see!  Senaste dagarna har varit amaazing :D

Fredag: Hem efter jobbet, gjorde mig snabbt iordning.. Blev hämtad av Lovisa, Andreas & Elin. Hem te challe och lucas :D:D Åt pepparkakor, olika ostar, kakor, chokladbollar, lussekatter, godis & drack glögg och julmust! Pratade massor och hade en riktigt trevlig kväll.

Var hemma typ 00.00 och ville kolla på playa del sol.. har liksom inget minne om jag kollade eller inte för jag var så trött så jag kommer bara ihåg att jag blundade och sedan somnade jag tydligen!

Lördag: Vaknade typ tidigt. Kollade ikapp mig (och lite i förväg) på One tree hill gjorde mig ordning, pratade telefon, drack kaffe och massa annat oviktigt. Sedan kom mehdi hem och vi myste hela dagen, (efter att han fått mig på bättre humör först då imed att jag var pissed rent ut sagt ;P) Sedan fick jag sjuts av mehdis bror hem till Lovisa. Där jag först spöade skiten rent ut sagt av Andreas på guitar hero! Drack massa öl. Och irish coffe :) (Bilder kommer när jag är hemma...) Sen kom Camilla! Så jag Lovisa & Camilla åkte till stan, det blev MC-klubb! Hade skit roligt! Vi startade även en egen... *trumvirvel*... DELICIOUS RIDERS ! iochmed att Camilla har det tatuerat blev hon automatiskt president. Efter detta gick jag & Lovisa till Flying scotchman (stavning!?) och tog en öl innan vi tryckte i oss burgerking och åkte sedan hem.

När jag kom hem full & glad kollade jag på film. Coraline. Den är animerad men ändå lite läskig typ. Den var bra. 
Sen blev jag väckt i soffan av Mehdi som kom indundrandes. ¨

Söndag: Vaknade typ 12 och var förvånansvärt pigg! Myste galet med min söt och sen gick jag hem till min syster. Åt middag, spelade buzz & TP. Pratade allmänt och jag hade även med mig en liten present till henne. (försenad födelsedagspresent egentligen..) Var hemma igen runt 7. Väckte Mehdi så tog vi spårvagnen till macken och sedan gick vi hem därifrån!!! Skönt med en kvälls promis och när vi kom hem fortsatte vi kolla på "Mysteriet på greveholm". Fortfarande beroende. Det är ju 24 avsnitt! ;) Sen sov vi skafötters i soffan och jag vaknde med jätte ont i nacken, och typ heela kroppen. :( :( :(  

Måndag: Vaknade upp, i stress sprang jag ut till spårvagnen och till jobbet. Och dagen gick så sjukt fort. Jag sa det till Johanna på vägen hem, att det knappt kändes som jag hade jobbat över huvud taget. Men iaf, kom hem , sorterade all tvätt! Asså med ALL TVÄTT menar jag att det är verkligen skit mycket!! pusssst. Men iaf, sorterade all tvätt i 3 olika högar. Svart, Vitt & Färgat! Kände mig sååå duktig!! Men nu ska jag bara tvätta det också!

Igår hade jag verkligen motivation till att tvätta. Jag ville verkligen och det händer jag absolut aldrig så jag tänkte att jag måste passa på. Men såklart finns det inte tvätttid förräns julafton! Såklart, för vem tvättar på julafton? Jo jag såklart.

Sedan kom Mehdi, Brahim & Madde o hämtade mig så åkte vi till Alingsås. Käkade restaurang, hämtade bilen & hämtade en graaan! Träffade Mehdis lillebror som är så sjuuukt söt så det är inte sant. Och han höll en hel uppvisning med sång & dans av Michael Jackson :D så söt! Och han var verkligen duktig asså!! Blev verkligen imponerad. Undra om Mehdi kan lika bra ? Någonstans måste han ha fått det ifrån hehe

Sedan var det bara hem och sova. Somnade typ med en gång. i soffan! har ännu ondare idag än vad jag hade igår! Inatt blir det säng iaf!!!

Där är mina senaste dagar iaf! idag ska det bli lite städning (läs: plocka undan lite...) För julgranen ska upp :D:D:D Kommer bli sååå fint med mina julgrans-belysnings-kulor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback