090204

Är otroligt trött idag! 
Somnade igår nångång vid 12, men vaknade 1 timma senare och satt å pratade med min babe på msn... Älskar att prata med han på msn för han gör alltid så töntiga saker <3 no offence but it's the truth <3 Han typ göra 5 smileys istället för 1, skriver "hehe" efter varje gång han skrivit något. Jag tror ärligt att han inte vet vad punkt eller kommatecken är för något, så när han skriver så tar det en liten stund innan man förstått vad det är han vill få fram.. :) så det är verkligen lika spännande varje gång :P Helt underbar är han!! puss på dig

Iallafall, sedan var jag tvungen att stänga ner datorn för att åter igen gå in i min skönhetssömn som tyvärr blev lite för lång, kom lite sent till jobbet... :S Syrran, som jag jobbar med kom inte förrän nyss, hon har varit i skolan på förmiddagen och därför fick jag äta lunch ensam idag. Skönt ändå att bara äta och inte prata :P titta på folk och drömma sig bort i köttfärspajen med mangosås..............................................................as gott.

Ikväll ska jag med syrran hem, vi ska laga mat och försöka få tag i Kurt Olsson filmen, den är så jävla rolig att jag skrattar bara jag tänker på den. Det är ooootrooliigt :P

Back to work..... and coffee!

xoxo
            /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback