090207

Godmorgon!! Ligger i sängen och har just kollat ett avsnitt av the city ;)

Igår:

Tanken var en lugn kväll, och jag skulle hjälpa Vivi & Jerry och spackla i deras nya lägenhet, men helt plötsligt ångrade vi oss och jag & vivi bestämde oss för att gå ut å klubba istället! Ja, så blev det.

Vi åkte till systemet och sedan hem till Vivi och började förfesta lite. Vi ville dricka något som vi inte brukar dricka, så vi köpte jordgubbs-vin som för övrigt inte alls var så gott som det låter och så köpte vi moserande rosé vin, Fast då var jordgubbsvinet godare :P

Vårat största problem var att vi inte orkade gå till vagnen haha så sjukt lata, så vi ringde Ricky som kom och hämtade oss och körde in oss.

Summa sumarum så var det en trevlig kväll och det tycker jag absolut att vi ska göra om!



Så nu är jag bakfull och odräglig och orkar verkligen inte röra mig och orkar definitivt inte städa....  

Men nu ska jag hoppa in i dushen så kommer baby snart hit <3 :)


xoxo
        /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback