090210

Igår hade jag och min pojkvän varit tillsammans i 9 månader! <3 Känns helt overkligt! :)

Idag iaf har jag varit på arbetsintervju. Känns jätte bra och kommer nog få reda på idag eller imorgon om jag får jobbet. Jag hoppas verkligen på det!! Verkar vara ganska roligt! :)

Är på jobbet nu iaf och ska träna ikväll. Huuuuuur ska det gå!!!??? haha Sen ska jag träffa min babe & han ska nog sova hos mig inatt <3 träffade han aldrig igår så vi får fira lite idag istället, eller han sov hos mig söndag till m´åndag och kom och lämnade mat till mig på jobbet vid lunch tid! :) Söötnosen! ;) Men det blir nog ändå jag som firar, han tycker att man bara ska fira 1 år osv :) Men nu har jag iaf precis ätit lunch och ska strax ner till arkivet efter att jag har druckit upp mitt kaffe.. Hoppas jag får något mer att göra sen, för jag är väl klar om sisådär 1 timma typ.

Ajaaa måste sticka!

xoxo
       /M


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback