Borås

Har varit i Borås hela dagen idag! Sov hos syrran inatt och vi åkte vid 8 imorse, så har varit i Borås från klockan 9 till 4 då vi åkte hem. Vi var i ungefär vaaaarje affär som finns, och fikade, käkade på MAX och gick runt i Borås högskola. Var riktigt mysigt ändå men det tar ju på krafterna, speciellt med tanke på min träningsvärk! FORTFARANDE! kan typ inte gå, Men jag hoppas att det släpper lite efter att jag fått alkohol i kroppen ;P

Väntar på Carro så ska vi sticka bort till systemet innan det stänger, hon vet inte om det än, men jag ska lura henne när hon kommer. ( Hoppas hon inte läser detta innan bara, haha )

Så det blir utgång ikväll igen då... är fan laddad till 1000. Lyssnar på Radioseven för att få lite partykänsla ;););)

Grymm musik där fan :)

ajja, ha det gött allesammans. Trevlig Fredag den 13e :)

xoxo
         /M

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu får du banne mig ta och uppdatera så att jag har nått och läsa om dagarna :)



Pusspuss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback