:)

Helt plötsligt känns allting bättre! :) Är på mycket mycket bättre humör nu än vad jag var innan! :) Det enda problemet jag har nu, är att jag är hungrig som ett svin, skulle gå och köpa en macka, men upptäckte till min stora besvikelse att jag glömt plånkan hemma :( Så jag får hålla mig till klockan 11 då det är lunch dags! :) Syrran har med sig Thaimat till mig idag som hon har lagat! <3



btw, det blev inget träningskort, Mehdi har 2 fribiljetter till Sportlife som jag har lagt beslag på, så jag ska följa med Vivi & träna nästa vecka. Så efter det blir det friskis & svettis som gäller!! :P

men nu ska jag hata pissvädret och dricka en kopp kaffe och sedan blir det back to work!


I was made for loving you, baby!

Kommentarer
Postat av: Malin

Psst.. ja har massa fribiljetter med! ;) när jag är på humör ska ja göra nån fin om du vill :) Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback