Vet att ingen orkar läsa allt, jag gör det allrig iaf, men vill bara att tiden ska gå snabbare.....inget bättre för mig alltså ;)

Vad hade du i din mun senast: Cigg
Hur känner du dig nu: Uttråkad
Kan du laga mat: Jaa, är fantastisk på att laga mat. fråga veeeem som helst ;)
Vad saknar du: min babe såklart
När och varför grät du senast: igår typ, besviken...
Var det pinsamt att svara på det: Nae, men folk lär väl fråga varför :P 
Hade du en bra kväll igår: I slutet var den aldeles underbar <3
Är du nöjd med ditt liv: Oftast, inte med allt
Vad vill du jobba som: ...
Har du tråkigt just nu: ja, därför jag sitter och svarar på denna listan :S 
Vad gör livet värt att leva: Familjen, vännerna och pojkvännen. 
Vad i livet ångrar du: ångrar inget, ser det som erfarenheter!
Är du musikalisk: haha nej verkligen inte 
Vad lyssnar du på för musik: typ allt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: mig själv. And i ROOOOCK ;) 
Vad gör du imorgon: Jobbar och sedan myser med min babe


Din första

Operation - När jag var liten, opererade bort några prickar, har massa små små hål på ryggen nu :( syns knappt dock
Första piercingen - Hål i örat
Första bästa vän - Lilla Karin 
Första priset - kanske de här brädorna man gick på i förskolan, då man fick stjärnmedaljer, större och större ju längre man klarade att gå :)  
Första sporten du började på - Fotboll
Första husdjuret - Vandrande pinne haha. Lyckligaste 9åringer i hela världen tror jag :P 
Första semestern - Grekland
Första kärleken - Faktiskt svår fråga.........palla typ hehe

Favoriter:
Filmer - Väldigt många. Men ett exempel är Holiday :) 
Tvprogram - The hills, The City, you name it ;)
Kroppsdel - mina ben haha 
Sport - nada
Plagg - ÄLSKAR ALLT
Skola - Infokomp <3 
Bok - älskar typ alla böcker. Martina Haag är bäst!

Just nu:

Äter du - Nix
Dricker du - Kaffe
Ska du - Har rast för 3 minutersen, ska ut och röka :) 
Lyssnar du på - Radio, Agnes - Release me
Väntar du på - SOOOOMMAR & SOOOL
Tittar du på - Syrran mittemot :P 
Har på du på dig - carros kläder mohahahah 

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon - Ögon
Kramar eller kyssar - Kramar från vänner, och kyssar från kärlek.
Kortare eller längre - Jag & min kille är faktiskt lika långa :P  
Snygg mage eller snygga armar - Båda, fast älskar snygga armar :) 
Busig eller lydig - Busig såklart :P

Har du någonsin:
Kysst en främling - maybe
Brutit ett ben - Nej. som tur är, min värsta mardröm. 
Rymt hemifrån - haha massa gånger! 
Krossat någons hjärta - Har väl hänt (A) 
Nobbat någon (som haft känslor för dig) - Har väl hänt det också (A) 
Gråtit när någon dött - a

Tror du på:
Gud - Nej
Mirakel - Nej
Magi - Nej
Himlen - Hoppas det... 
Tomten - Varför är denna frågan med? Klart att tomten finns.  
Sex på första träffen - What happens, happens...
Kyssas på första träffen - Spela roll, ska det bli vi 2 så blir det så.
Änglar - Faktiskt ja. Har träffat min skyddsängel! :)<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Heey vadå mina kläder hahah din tjuv :P

2009-02-05 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback