wiewiewiewie

Saker och ing löser sig oftast till det bättre! Så har det iaf alltid, och nu menar jag verkligen ALLTID! varit för mig. Ibland känns det som att man glidit igenom livet på en saftig räkmacka. Men, så pratade jag med min kära mamma häromdagen, och hon sa det nämligen att det är jag själv so har ordnat det för mig. Allt var bajs. inget jobb, inga pengar, skulder upp över öronen och ett helvetes tjöt om körkortet!

Men plötsligt händer det! Blir uppringd av Schenker, ska börja jobba där imorgon. :) wooohooo är himlans jippoglad för jag trivs så otroligt bra där! Både med jobbet och med arbetskamraterna. Dock är det bara halvtid, men kommer ju att jobba samtidigt, så mycket jag hinner (och orkar) på TTS. Och det bästa av allt, i onsdags fick jag mitt körkort!!

Asså jag skulle inte kunna ha det bättre än vad jag har nu. Ska hem till mamma i veckan för att göra en avbetalningsbudget på mina skulder, det är ju trots allt hon som har betalat min hyra de senaste hehe...

Just nu sitter jag iaf hemma med Carro och kollar på ett av de alla charter-programmen som går på TV...

Adioooos!

xoxo
        /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback