090123

Nu är jag äntligen hemma! Har varit helt seg på jobbet idag! Gick lite tidigare för att gå te stan å fixa lite grejjer.
Köpte mig ett par illrosa glansiga leggings som jag ska ha på mig ikväll, ihop med en svart t-shirts tunika. Kommer bli kalas.

Leggingsen köpte jag på JC, barnavdelning! Carro ville inte ens stå i kassan med mig när jag köpte dom för hon ville absolut inte att jag skulle köpa dom, men jag kunde bara inte hålla mig. dom är as balla! Fast lite stora var dom, så dom håller inte inne något fett iaf :( hahah

Kommer bli en roooolig kväll!!!!! Känner det på mig
Jag har tillochmed övat in Haj-låten som vi ska sjunga!

ni vet den där, pappa haj, mamma haj, farmor haj, mini haj... så gör man sådär roligt med händerna medans man sjunger!! =) ha ha.  Så rolig är jag iaf ;)

Ne, måste fixa mig iordning!

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback