090126 - 10:09

Jobb jobb jobb!

Helgen var helt OK.
var ute på Fredagen och det var riktigt roligt =) Träffade min älskling på efterfest tidigt Lördag morgon kan man väl säga men vid 8 kunde jag inte hålla uppe ögonen längre så vi lunkade hem och sov!

Sov i princip hela lördagen och sedan upp vid halv 9 på kvällen(!) Käkade och sedan hem till hans mamma, kollade på film och sov över.

Lämnade äntligen in mina skor för lagning igår, dragkedjan har gått sönder efter jag kanske använt dom 2-3 ggr...!!
Var sedan ute en stund och åkte runt med bilen haha

Kom hem vid halv 10 ca. och innan 10 bomsov jag! Riktigt gött faktiskt med en hel natts härlig sömn.
Är på jobbet nu och efter jobbet ska jag möblera om var det tänkt! ;) Ska testa lite o se om man kan få det bättre planerat..

Är jäkligt sugen på att byta till en 2a eller 3a :) Fast älskar min lägenhet ändå, för den e sååååå fiiin!!! :)

Är på riktigt bra humör idag! och det har jag min baby att tacka för han gett mig en underbar helg tillsammans med honom! <3

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback