090127

Idag är en riktigt seg dag! Vaknade med världens huvudverk så jag somnade om igen. Kom te jobbet vidhalv 10. Mår mycket bättre nu men e fortfarande seg & trött.

åå måste städa nu inför helgen. Ska tvätta idag så funderar på att ta en stor låda och slänga ner allt som jag inte behöver ha framme, och sedan in i förrådet.

Borde kanske fixa lite fler hyllor till min babe.. Jag har tre skåp ovanför sängen med kläder, en byrålåda fullt med kläder och en garderob, varav han har en hylla i, till sina kläder & sen klagar jag på att hans kläder e överallt. han har ju ingen stans att lägga dom stackarn. fattar inte varför han inte sagt något. det är väl bara att flytta på min grejer.....haha

Ajja, får fixa det idag då!

xoxo

M


Kommentarer
Postat av: Emilie L

Det tror jag skulle sitta jätte fint! Funderar själv på det också, fast i nacken då :P Men på handleden blir nog verkligen fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback