090128

Det är så jobbigt att vänta på samtal. Väntar på att dom ska ringa från jobbet som jag var på intervju på förra veckan. Dom sa bara att dom ska höra av sig denna veckan. Jag hoppas att dom hör av sig vilket fall som helst, om jag fick jobbet eller inte. Jag hoppas verkligen att jag får det! :)

Det är så svårt att veta om jag ska ringa eller inte, jag har ju inget direktnummer till tjejen som intervjuade mig så det blir lite svårt att ringa via supporten kanske. Men fan, borde ta mig i kragen och ligga i om jag verkligen är intresserad, som jag för övrig är!

Morfar fyller år idag, Jag & Syrran hade tänkt åka dit efter jobbet men det passade inte för dom idag, så vi är bjudna dit på middag på söndag istl. Mormor sa att hon tänkte på mig, och skulle därför bjuda på stek, potatis, sås & lingon! :)

Dricker varm Oboy nu och slutar om ca. 45 min! Ska hem och väcka min baby som fortfarande ligger och sover. Jag har en sprillans idé nämligen! ; )
 
xoxo
           /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback