21/1

Har haft en skön eftermiddag! Kom hem och umgicks lite med Mehdi som sedan stack ut, så jag ringde carro, och samtidigt gick och handlade mat, lagade mat, och åt mat tog en cigg, och sedan kom vi på att vi inte hade så mycket mer att prata om :) Avslutade med att vi iaf skulle övertala Vivi att vi ska ut på Fredag för att fira hennes födelsedag! =)

Jag kommer ihåg när Vivi fyllde 18, så var jag lite short on cash så att säga, så jag & Malin bakade rosa och gröna muffins, med glasyr och hjärtströssel på. Vi la dom i en skolåda, som vi på utsidan klätt med rosa presentpapper och på på insidan med Folie. Det blev riktigt nice :) På insidan av locket satte vi även ett kort på oss 3. 
HIttade ingen bild på det, letade som fan hehe men riktigt lyckat blev de iaf =)

Har iaf lagt mig i sängen nu, tjötar på msn och ska nog fixa ordning lite här i bloggen, den ser helt B ut :/ har tappat allt verkligen.....


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback