åh


Asså, när jag ibland går tillbaka och läser inlägg som man postat, så kan jag inte annat än skratta åt mig själv, jävla tönt! HA HA!




Allt är iaf bara kanon nu och livet går vidare och jag med det. Var på Jobbintervju i måndags, och tyckte nog att jag gjorde ett bra intryck, så nu är det bara te att vänta till nästa vecka och hoppas att dom hör av sig och säger att jobbet är mitt! =)

Igår var jag hemma hos mamma på middag, sa hejdå till Lisa som ska åka till CentralAmerika! Fan va roligt, och NEJ JAG ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK!!!

Men jag tror jag glömde min väska i hennes bil. Skit! Letade som en idiot imorse hemma utan resultat så fick sticka iväg utan den! om 1 timma ca, vet jag om den finns i hennes bil eller ej.

Ikväll ska jag nog vara hemma och mysa med älsklingen! =) tyvärr kollade jag veckans avsnitt av Andra avenyn igår, så ikväll blir det väl att hyra film, jag skulle röstat på skräckis, om han inte var så rädd haha! <3



Grattis  vivi som fyllde år igår!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback