Blir bara så trött på allt...

Vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag kan inte bara sitta och inte säga ifrån. Vill inte att det ska komma till den gräns då jag inte bryr mig överhuvudtaget längre, för det är faktiskt inte roligt!




Till det roliga :) Kom hem igår, så satt Mehdi Kalle & Johan och spelade Guitar Hero, jag hoppade in och ägde dom allihop!! :) ................. NOOOT! haha

Efter det åkte vi till Partille och plockade upp issa, och sen tillbaka hem te oss igen. Vi spelade spel, tjötade lite och lyssnade på musik. Fast vid halv 1-1 gick jag och la mig. Somnade sjukt gött och nu sitter jag här på jobbet återigen och funderar ut hur jag ska kunna sluta tidigare idag ;P

Mehdi I love you!
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback