Händer inte så ofta....

Jag brukar vakna med ett iaf relativt glatt humör, men imorse var helt katastrof. Vaknade av ett ryck, klockan var halv 7. Jag är ALDRIG vaken halv 7. Men det kändes inte som att jag sovit något alls.  Men eftersom att jag var ganska pigg så gick jag upp. Irriterad och besviken.

Kaffet var slut. Tog en cigg men mådde lite illa. Upptäckte att jag inte hade några rena kläder så jag fick slänga på mig ett par gamla jeans. Dålig hårdag, för håret vägrade bli platt! :@ Ville verkligen bara gå och lägga mig igen.

Therese hämtade mig typ halv 8. Det var kallt och jag var fortfarande på dåligt humör. Och fortfarande hungrig. Lyssnade på kass irländsk julmusik och det gjorde verkligen inte min morgon bättre.

Stannade på Dahls och köpte en macka. Äter den nu med en kopp kaffe och hoppas att resten av dagen blir bättre.

speglar mig själv i fönstret och det är verkligen inte roligt. Måste jobba nu!

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi va rolig du är :) Hoppas du får en bra dag iaf! Puuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback