@ home

Är hemma nu äntligen, har precis ätit potatisgratäng, kött och svampsås som var kvar från igår! Ibland smakar nästan maten godare dagen efter ;)

Kollar på när Mehdi spelar guitar hero.. han börjar bli riktigt duktig nu! :P ( NOOOOOOT) hahaha

Vi ska nog bowla idag, eller biljard, eller bio. Blir nog bowling! Var skit längesen jag spelade det. På wii kanske Mehdi är bättre, men fan inte i verkligheten höhö!

Fick mail från det där jobbet jag var på intervju för, fick det inte. Fan känns som om man börjar om på 0 igen.. Har lust att bara dra iväg någonstans. Hyra ut lägenheten och ta med mig min älskling till Norge eller något varmt land och jobba och leva kanske 3-4 månader så e man hemma perfekt till sommaren, och kanske har sökt sommarjobb då som man kommer hem till! ja menar, varför inte ?

ciaaoooooooo
                         
                                   / M



 

Kommentarer
Postat av: Marielle

potatisgratäng, kött och svampsås?! FAN VAD GOTT :-D

Postat av: Leia

God mat! =)

2009-01-28 @ 20:39:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Alexandra

lät gott=)

2009-01-29 @ 01:51:47
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback