Min väska (L)

Lisa hade den, så ska möta hennes i stan efter jobbet och få tillbaks den! =)

Har varit helt trött nu senaste timmarna att det är sjukt. Asså inte trött att jag vill sova, utan mer för trött för att anstränga mig... Där sket sig mitt " om man försvoer sig, är man dubbelt så effektiv än alla andra" - slogan.

Har ni hört talas om "Låna Erik"? Det roligaste jag sett, Tommy från mix megapol, är snäll nog att låna ut Erik på fredagar, bara att säga vad man behöver hjälp med. skulle kunna tänka mig att låna honom till att städa min lägenhet, och laga mat, så kan jag ha en gettogether med tjejerna :D Ja menar, varför inte ?


Måste jobba sista minuterna nu innan jag ska dra mig hemåt...

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback