Rast

Har rast nu! Var ute o tog en snabb cigg och ringde Mehdi och kollade angående Ulricehamn, men vi skiter i det...
Jag kan inte ens åka haha, har aldrig gjort det och det känns lite dumt att åka dit över en dag bara, för om man ska lära sig så får man nog hålla på i ett par dagar..

Tanken var att Kajsa, Johannas dotter skulle följt med, då kunde jag åkt pulka med henne medans de andra åker men nu ska hon inte med så ja bangar också. Plus att jag har lite svårt för att planera sådär i förväg, jag vet aldrig vad jag känner för när det väl gäller! Kan nog vara störande för andra, men dom har lärt sig hur jag funkar nu! haha.

Ska dricka en kopp kaffe och efter rasten är det bara 1 timma kvar innna jag slutar! :) Jippiii

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback