Utgång Fredag!

Det kommer att bli superkul och killfritt!! :) Vi ska fira att vivi fyller 22år. Först hemma hos Carro med antagligen spel och annat roligt och sedan bär det av ut till Stan! =) Lönehelg, det kan inte bli bättre :P




Ska kanske åka till Ulricehamn i helgen, Lördag eller Söndag. Men med tanke på att jag inte ens kan åka skidor eller dylikt så känns det lite tråkigt. Tänkte att jag skulle fråga Mehdi om han ville åka med. Så kanske jag kan lära mig lite !? De andra åker ju Snowboard. Men får se om ekonomin ens vill att jag ska åka iväg!!!  Antagligen inte :(



Nu är det strax lunchdags, och jag ska äta min Spagetti & Köttfärssås som jag lagade igår! Är verkligen vrålhungrig nu. Therese sitter mittemot mig och hennes mage kurrar som fan! haha Roooligt!

Simma lugnt mina vänner! På återseende....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback