väntaaaaaa

Hatar att vänta, varför inte bara släppa det? Jag har nämligen skickat ett mail till min gamla chef, som har sagt för länge sedan att det finns en chans för mig att få jobb där igen. Jag har alltså sommarjobbat samt haft ett vikariat där innan och jag verkligen stormtrivs.

Jag får olika besked hela tiden, dom måste nämligen lägga ut de internt först innan dom får anställa utifrån då. Men det händer ju aldrig något.. :( Så jag skickade ett lite halvroligt mail, typ " påminna om att jag finns :)" smile klyshigt. :P Känns som att jag är liter för påstridig men fan jag ÄR desperat!

Börjar bli färdig med mina uppdrag på detta jobbet jag har nu, och man vet aldrig om dom kanske inte har någon användning för mig efteråt...

Kanske blir att man drar någonstans iaf då... men åker bara med älsklingen isåfall. Han har inte heller något jobb nu så varför inte ? Han säger att om vi får jobb så är han på att åka vartsomhelst...

15 min kvar till rasten!! =)

xoxo
        /M

Kommentarer
Postat av: Leia

Nej, visste inte att det programmet fanns. Fast tycker nästan att det räckte med ett avsnitt som innehöll alla personer. =)

Som the hills då alltså. Räcker med det.

Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-29 @ 19:34:06
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback