Whitney Whitney Whitney

Asså jag har alltid gillat Whitney, men ibland stört mig lite på att hon ibland avslutar sina ord med ett tydligt G.
Typ, NothinG, ThinkinG. A ni fattar, men ändå, jag gillar henne.

Så nu har hon alltså flyttat till New York och försöker förändras från the LA-girl till the NY-Girl !
Det är inte någon överraskning att hon hittar vänner så snabbt med tanke på vilken underbar och omtänksam vän hon är. Jag skulle lätt vilja vara vän med henne. Om jag flyttar till NY är hon den färsta jag ska söka upp ;P 

MEN, Jag håller med Oliwia, som btw är en BIITCH! som jag absolut inte gillar, men vissa av hennes värderingar är ganska okej faktiskt, att hon säger till Whitney att liksom, Lägg dig inte i andras kärleksproblem, vi går inte på highschool längre. Håll dig utanför all drama.. Whitney har aldeles för mycket annat att tänka på som jobb, sin pojkvän jay, som är en kopia av Justin Bobby, Audrinas pojkvän från The Hills. iuuuuh!

Men, saken är bara den att utan drama blir det ingen bra TV! plus att det är ganska intressant vad som egentligen hände, kvällen då Adam, Allies pojkvän, påstås ha varit otrogen med Cat.

Hur ska det gå för tjejerna egentligen? Allie har förlåtit Adam och tror på hans historia, Whitney och Jay bråkade pga Adams beteende och Oliwia försöker få whitney över till "uptown" -sidan...

The City kommer varje måndag kl. 22 på MTV.

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha! Ja, har också stört mig på hennes nothinG.

Det kommer jämt, och man retar siG verkligenG på det. Hahah. =)

Postat av: Leia

Husch då, det går i släkten. Hur länge har den serien hållit på? Är den ny?

2009-01-29 @ 11:00:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Mickan

Den är nog ganska ny. jag fick reda på att den fanns bara häromdagen. Avsnittet släpps på MTV.com varje måndag kl. 22 och än sålänge finns det 6 avsnitt upplagda :) Den är riktigt bra faktiskt och lite "mognare" än The hills. Fast jag är fortfarande ett The Hills-freak :P

2009-01-29 @ 12:12:43
URL: http://mickluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback