090718

Idag har varit en jätte bra dag :D:D förutom att jag varit ganska bakfull :( satt hemma igår och hade verkligen inget att göra eller ingen att vara med, var egentligen skit seg men kände ändå för att hitta på något, knappt några pengar och ingen alkohol :(

Sen ringde Becka och frågade om jag ville hänga me på fest, eh svar ja :) as nice, åkte hem till henne och fick massa vin.. men sen fick vi samtal angående att alla typ dragit från festen och att det var bajs musik, så jag becka och carro  åkte in till stan istället, trädgårn som vanligt! :) vart där typ varje fredag i flera veckor och ibland även på lördagar :P

Gillar inte riktigt den musiken där men på sommaren när uteserveringen är öppen är det sjukt nice :)
Hade riktigt skoj iaf :)

 
Men iaf, åter till idag, Mehdi kom hem och väckte mig vid 1 tiden typ och vi satt och tjöta om massa saker och om lite problem som har uppkommit, och för en gångs skull så var han helt ärlig, och jag fick en klar blick över han han känner osv:) tror det var bra att jag fick höra det så att man vet liksom. :) :)

Så nu kommer nog allting att bli mycket bättre, för jag kommer att bli, ja såklart, bättre :)

Tycker om han så mycket!!! :) Underbara pojek <3

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på carro så ska vi antingen åka hem till lovisa och sen en snabbis i stan på 1 eller 2 öl eller möter dom direkt inne i stan, beror på hur snabba vi e :P hehe

Ha de gött allesammans!! :)

puss & kram

En bråkdels sekund kan avgöra något som förändras livet ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback