090722

Godmorgon!

Sitter på jobbet sen klockan 8 och tiden bara rusar iväg som vanligt!
sen jag började på denna avdelningen så har jag följt alla dom där bloggarna,
Paulina & Dessie, kisse, Amir, kenza och babysenorita. Asså Jag tycker att dom allihopa är så sjukt patetiska 
och jag förstår liksom inte vad dom får allting ifrån eller hur dom tänkte där liksom.. Men ändå kan jag inte sluta läsa, och jag & mina arbetskamrater kan inte sluta prata om det, (skratta åt det ;P )

Men ärligt talat så tror jag att om det här med blogg hade funnits då när jag var i den åldern (14-15) så hade jag nog varit likadan.. ! :) Kommer ju ihåg hur flitigt man skrev "dagbok" på typ Lunarstorm, Playahead m.m. haha!! 

Så i cant blame them.. Det är ju som sagt trots allt jävligt roligt att läsa! :) 

"keep on going bitcheeesss " hahahahahhaha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback