090723-Morgon

Goooodmooorning!! :)
Varsågod carro! Visste att du har saknat mig :P



Igår var en seg och tråkig dag! Efter jobbet gjorde jag absolut ingenting, eftersom att min dator inte funkar, och nu har jag nog gjort sönder den ännu mer, nu kommer det upp en ruta som säger " nu stängs datorn av" så räknar den ner på 10 sek. och jag bara tittar och väntar på att den ska explodera men den blir bara helt svart. och piper till 2ggr. :S ush.

Tv:n är inte mycket bättre den, det är myrornas krig med lite bild och brusigt ljud.. Enda kanalen som funkar perfekt är MTV (tur är väl det) och barnkanalen konstigt nog. Ändå tog jag mig igenom hela stora byggslaget! :)

Sedan somnade jag i soffan, andra natten i rad jag sover där nu och det är inte okej!!!
Vet inte om jag har sagt detta, men jag drömmer fruktansvärda mardrömmar! (tror det är för att jag inte fått upp min drömfångare än... ) När jag tänker på drömmen inatt är den rätt löjlig, men när man väl drömmer så är det sjukt hemskt!

Iaf, denna drömmer handlade om spöken,som vanligt. Jag var hemma i min trygghet(?) och hörde massa ljud och någon som gick, så jag började leta överallt och tillslut hittade jag en liten pojke, asså en spökpojke. Jag typ ruskade i han och sa "nej, nej" " du finns inte" osv osv. Men han försvann inte. Han var jätte söt och ganska snäll men jag var livrädd, fick tillslut låtsas vara snäll mot honom så att han inte skulle göra mig illa. Han tvingade mig att stanna hemma från jobbet och jag vågade inte säga emot. Men efter ett tag så såg han skit äcklig ut. sådär kritvit hy, svarta ögon och mörk runt ögonen.. Skit läskig och han satte naglarna i min arm (kollade nu om jag hade märken...... det hade jag inte ) för att jag ville gå till jobbet. Sen vaknade jag.....vettskrämd.

Kollade klockan och den var kvart över 11. haha! Somnade om och drömde inte mer sen.. vad jag kommer ihåg iaf.
Ush va detta är läskkigt ändå! :( Speciellt när jag sover ensam, nu för tiden... ensam ensam ensam. hör ni det nu allihopa att jag sover ensam.. haha!! fy fan va ja e patetisk ibland! :)


So looong m-f*ckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback