090724-Fredag

Godmorgon!
Äntligen Fredag! Fast jag har dock känt att det är Fredag hela veckan! :) Nog bra att tänka så tror jag!
Men idag inte bara känns det som Fredag utan det ÄR Fredag!



Är för övrigt så sjukt trött idag.. Blev lite sent igår! Var först hemma hos en Viktor med Mehdi och satt och tjöta och lyssnade på musik! Efter detta tog vi vägen om Johan på vägen hem som hade lite småfest så vi tjöta lite me folk där och sen ÄNTLIGEN fick jag åka hem! Men då blev Mehdi hungrig så han ställde sig och skulle göra makaroner och köttbullar, så jag fick hjälpa han med det och sedan kolla lite tv som sällskap medans han åt.

Ikväll iaf ska vi bara ta det lugnt, kanske hem till Viktor och kolla på fast and the furious 4 om vi får tag på den. :)
eller så bärsar jag med carro, camilla, anders & co. :P

Och imorgon blir det PARTYYY från morgon till kväll!!!!! :) Kommer bli svinkul!! Längtar som fan! Det blir nog 5-kamp på Liseberg som står först på schemat, efter frukost-öl då!



Back to work everybody, och ni slashasar som är arbetslösa och bara sitter  inne vid datorn!! Ta en promenad ffs!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Syfta du på mig eller? Jag har tvättat heela dagen faktiskt...o du vi ses ikväll :P

2009-07-24 @ 13:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback