Ändrat designen igen...

Nu har jag ändrat designen igen! Grejen är att jag ser framför mig en jättefin blogg som är precis som jag vill ha den! Men problemet är att: Jag kan inte! vet inte hur man gör! jag gör så gott jag kan, men det blir ändå aldrig som jag vill.
Har ingen större lust att betala ngn bloggare som gör det åt mig...
Övning ger dock färdighet men ändå!

Läste ändå webdesign, datakunskap, programmering och grafisk kommunikation och fick MVG resp. VG i dom ämnena så borde vara sjukt grymm på detta. Fast nej.

Ska se nu om jag kan fixa en bakgrundsbild som inte repeterar sig och som sitter fast eller vad man ska säga! se, inte ens förklara det kan jag! :)

TJINGELIIIING GODISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback