Anyhow..

När jag kom hem igår hade det dumpit ner hur mycket reklam som helst, som tur var gillar jag reklam :)
Men iaf mitt bland allt så hittade jag en post avi. Då har jag fått paket, fan va kul, tänkte jag :)
Men senare kom jag på att det måste vara mina böcker som jag har beställt, Twilight 2&3 :)

Jag skulle hämta dom på Konsum och förberedde mig väl noga innan med att gå in och duscha,
ta på mig myskläder för att jag sedan bara kan lägga mig och läsa. läsa läsa läsa om denna
underbara edward <3 Sen iaf stack jag ner, men upptäckte då att det var senast klockan 19.00.
Klockan vad 19.20! stängt. O NOOOOO. så det blev till att gå hem igen till
att inte gör nånting.....

Hej svej :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

OH NOOOO! Gud så hemskt! Jag kände Ohno;et ända hit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback