Bläääää

Blir lika irriterad varje gång!
Jag & Mehdi bestämde igår att vi skulle hitta på något idag, bestämmer man något så tror man ju det eller hur!?

Ne nu helt plötsligt ska han iväg och kommer "senare". Vadå senare? "Hör av mig om 1 timma".
Blir så irriterad, asså det är ju skit samma så sätt, man man blir ju inställd på något och funderar vad man kan hitta på liksom, o sen 30 min innan jag slutar jobbet så säger han så. Ska nypa han i stjärten sen så att han får ett sånt där jobbigt blåmärke som aldrig försvinner, förräns det har hunnit få både, lila, grön & gul nyans! :) haha

Eftersom att min dator typ inte funkar hemma så skriver jag mera imon, om inte jag får den att funka såattsäga.

TJINGELIIING


Kommentarer
Postat av: JOANNA

haha, okej;)

Postat av: Kim

Trodde du jag var så lätt lurad? ;)

2009-07-23 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback