Blivit för mycket!

Nu måste jag faktiskt klaga lite.
Börjar bli så sjukt trött på att det är så mycket snack om vikt nu förtiden.
Jag har aldrig brytt mig speciellt mycket om min vikt.
Visst, jag tycker det är skit roligt och kanske skryter lite, om jag ställt mig på en våg och den har minskat mig 2kg.
Men jag bryr mig inte om det är så att den kanske gått upp 2kg.

Tro absolut inte att jag e smal, jag är inte tjock heller, men asså det är många smala tjejer som klagar på andra att dom fixerar sig vid sina kroppar & sitt utseende. Men jag förstår mycket väl att är man lite överviktig så vill man nog gå ner ett par kg. Speciellt nu inför sommaren och så.

Men jag jag menar bara att det har blivit en aldeles för  stor grej av det hela, folk är som besatta.
Är det någon som inte accepterar hur en människa ser ut, så kan den personen dra åt helvete!


Det är svårt att förklara vad jag egentligen menar, för att, vill man gå ner ett par kg. så gör det på rätt sätt, men det sitter i hjärnan. För ett par årsedan åt jag knappt och gick ner hur mycket som helst, sedan började jag äta och dubbelt så snabbt som jag hade gått ner, gick jag upp. vet ni vad jag sa då?? " hellre smal ett tag, än inte alls " . Hur tänkte jag då? Nu skämtar vi typ om det men ändå.

För några månadersedan, slutade jag med allt var läsk hette och knappt någon alkohol. Slängde pizza i väggen och levde för övrigt som vanligt. Jag gick ner 6 kg på 1,5 månader. 
Jag rörde mig inte mer än vanligt, jag åt inte mindre än vanligt. Jag behövde inte ens fundera på något. Nu kan det ha varit så att jag var pank och hade inte råd med allt de där som jag slutade med, men ändå :) haha
Som sagt, det sitter i hjärnan. 

Jag är i alla fall glada för allas skull som det går som det ska för ! ;) 

Simma lugnt alla smala, tjocka, knubbiga, normala, ännu smalare och mig själv : Nöjd precis som jag är !


 

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå tjejen! Tycker jag känner igen dig.. :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback