dags för bättre uppdatering! :)

Tjena Bloggen!
sitter på jobbet och läser lite bloggar :) Fick köra rally idag med till jobbet för att hinna i tid, kommer verkligen ALDRIG iväg i tid någon endaste gång! dålig tidsuppfattning antar jag...

Helgen har varit nice, åkte hem till lovisa i lördags som sagt men efter det åkte jag & carro hem till anders istället för stan.. var lite folk där och sen kom mehdi och co. dit! :) var riktigt trevligt faktiskt men sedan blev jag för trött och åkte hem! :)

Sova typ heeela söndagen och på kvällen satt mehdi o hans kompisar o förfestade och sedan körde jag in dom till stan. jag var fortfarande sjukt trött så jag somnade typ med en gång när jag kom tillbaka hem igen!

Så idag är jag pigg och glad inför en ny arbetsvecka! Till helgen blir det mega dunder fest då Mehdi fyller år! :) Känns verkligen inte som att det var ett årsedan han fyllde år sist.. :) konstigt vad tiden går fort!

Dags att jobba lite nu! Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback