det är såhär!!

Att jag har alltid, okej inte alltid med iaf 80% av mitt liv haft stökigt hemma & även i mitt rum när jag bodde hemma! Alla har alltid klagat på det, fast nu på senare tid så reagerar dom knappt eller så säger dom bara " när ska du städa upp här"... Min mamma kommer aldirg hem till mig, för att vi har kommit fram till att vi bara bärjar bråka då, (pga min städning) Men nu när jag har flyttat, har jag lovat och tummat (jag och min mamma brukar tumma när det är något allvarligt som vi kommit överens om, hennes påhitt! ) på att hon ska kunna komma hem till mig med kort varsel.

Så nu ska jag börja hålla ordning.. :)

iaf, min syster har alltid försvarat mig och säger att : " ett stökigt hem betyder att man har ett lugnt inre & ett städat hem betyder att man har ett stökigt inre"

Mina kompisar tror typ att jag är den enda i hela världen som har det såhär men nu har jag ett bevis.....
kolla
HÄR!

// Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback