...forts

Borde kanske skrivit typ "dagens outfit".. skrivit vart jag köpt kläderna och vad dom kostade? Kanske jag hade fått mer läsare då??
Men vet ni vad, det tänker jag inte göra. I'm not like that! plus att vem bryr sig egentligen om det!?


Men jag måste nog ändå säga att skorna har jag köpt på Kreta! Äkta läder.. Jag älskar dom, Mehdi hatar dom! varje gång jag har på mig dom ska han alltid kommentera och kalla dom för Herkules.. Men sist han sa det kom jag på att han bara var avundsjuk på mig för att jag är tjej, och han är kille och kan därmed inte ha på sig dom! ;) då blev han tyst ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens outfit var :



Tubtopp: Gina Tricot 49 kr

Shorts: Gina Tricot 199 kr

Leggings: Cubus 129 kr

2009-07-22 @ 18:43:55
Postat av: Världens bästa Mickan

ja där fick ni det ändå! Detta strider mot mina värderinger (!) fast det var inte jag som sa de, även om jag tänkte det.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback