Freeeeeedag!!

Hej på er sötisar!

Jag verkligen äääälskar fredagar! :) Man vet att man kan göra vadsomhelst på kvällen för att man kan sova läääängre dagen efter:) Eftersom att vi förra Lördagen bara spelade 3 av 5 spel på 5kampen på Liseberg och utnyttjade inte våra 3 lyckohjulsbiljetter så tänkte vi kanske göra det imorgon! :) Det är inget bestämt men vi får se! :) Det hade varit roligt i allafall. Bara att inträdet är så dyrt, 80:- kostar det. Men 5kampshätftet kostar endast 60:- det var förvånansvärt billigt tycker jag! :) Om vi åker imon blir det nog Gasten också, fast jag får se om jag vågar..

Sist jag gick gasten var jag så rädd att jag nästan började gråta. jag satte mig ner mitt på golvet och vägrade gå en meter till. så kom det fram en sån där äcklig och sa att jag kunde få gå ut nödutgång om jag ville. Men jag fick bara panik och bad han gå därifrån haha! Sen tappade min kusin sin sko. Och jag, räddast av alla fick krypa runt på golvet och leta efter den! Efter den gången sa jag aldrig meeer!!! :) Men vi får se. är ju äldre nu haha

Ikväll iaf är jag & carro sugna på en fet hemmafest! :) Synd bara att det aldrig är någon längre som har såna fester så vi får se hur det blir med det. Fest blir det i alla fall! Har carros dator hemma nu så jag kan nog uppdatera lite i helgen.

Men än är inte arbetsdagen slut så lite mer bloggis blir det under dagen! Stay update!

TINGALING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback