Helt otroligt!

Godmorgon bloggen!

Asså, jag skrev ju igår att jag hämtade Mehdi så att han skulle kunna komma hem och sova! han sover fortfarande, från typ halv 1 igår på dagen!! Asså jag fattar liksom inte..

jag försökte väcka han igår i typ 2 timmar, tänkte att han skulle gå upp och äta middag med mig och sedan somna om, det slutade med att jag fick han att gå från sängen och sätta sig i soffan, sovandes asså! :) Jag filmade honom även och kollade på den typ 3 gånger och skrattade ihjäl mig.

Sedan beställde jag 2 pizzor!! och tro det eller ej, han vaknade, åt typ halva pizzan, bytte några ord med mig under " middagen " och sedan somnade han om igen! ha ha ! Han kommer kunna springa ett maraton så pigg kommer han att vara...

Plus att hans mobil ringt och ringt och ringt och ringt, i går kväll, i natt och imorse.
Förlåt Anders att jag tryckte på upptagetton! typ 7 gånger!!! Jag ville bara sova en liiiiiten stund till.. ta det inte personligt! :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback