Hemma

Längesen jag bloggade hemifrån! Har ju som sagt Carro & hennes dator här hemma!
Ikväll blir det öl i massor. Vi bestämde nyss att vi ska bli skit fulla ikväll:) haha! Bra planer eller hur?
Vi brukar nämligen inte blir så fulla att man kan säga dagen efter " fan va fulla vi var igår" Så det är vårat mål!!

Nu blir det dushen och sen smink. Har känt för det hela dagen, att sminka mig. Vet inte varför men känner bara för det. Jag hoppas också att det lite gula i håret lägger sig nu efter att jag har dushat. Plus att det ser alltid bättre ut när det är plattat och ordninggjort. Ska ta en bild sen med carros grymmemobilkamera och lägga in så att ni får se oss innan vi drar ut på våra upptåg! :)

Nu är det snart klockan "första ölen" så ska sticka in och dusha!!

Tingeling, baby i wanna se you shake that thing! <3

Kommentarer
Postat av: V I L J A

Äntligen Fredag! :)

Hoppas du får en fin helg

Postat av: Minnie

Vem är egentligen the original barbie? Kissie, Dessie, Paow eller BB?

2009-08-01 @ 22:21:17
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback