Ibland är jag för rolig !

Vi hängde i partille igår :)
Jag carro & mehdi tog tåget dit, mötte Tobbe & linus och sen stog vi där och funderade på vad vi skulle göra.. och när man e sådär uttråkad får man sjukt dålig humor.

Först tänkte vi skicka sms till tobbe från carros mobil och skriva " hej snygging" och låta han undra vem det var :P
Men vi gjorde aldrig det.
Sedan slogs vi lite.
Sen kom jag på en rolig historia:

" Hur många finnar får man in i en bil?
- Vet inte
5
2 där fram och 3 där bak :)"

Jag skrattade hur länge som helst och tyckte jag var as rolig.

Sedan fick vi sjuts till Björndammen, sen promenerade vi till Allum, plockade bär, och Carro passar ritkigt bra som en skogsmulle, tror hon ska satsa på det.
Sedan gick vi runt på allum en stund innan vi tog tåget tillbaka till Göteborg och hamnade på city kebab.
Där jag inte inte kunde hålla mig, utan spelade på black jag och vann 300:- :) Wihoooo va glad jag blev!

Sedan var det hemgång och somnade på studs, typ, efter att jag & Mehdi hade sjukt humor och jag avslöjade en sak som jag inte sagt innan. Han tyckte jag var mesig :) Men jag vet att jag är inte den enda hahaha

TjingTjong Flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback