klockan är aldeles för mycket!!

rubriken säger men än tusen ord!

:D

var ¨på trädgårn och haf det sjuktm roligt. roligare än vad jag haft på riktigt  länge! kan bero på att jag träffade så mycket folk som jag kände, massa torslanda barn, dä'r jag kommer från början då ju!

Nu sitter jag iaf hemma med lite folk och typ efterfestar, men erftersom att jag är på sjukt bra humör och resten verkar inte vara det och är lite halvt sega så bestämde jag mig för att blogga lite..

ganska nice, men har fortfarande inget mer roligt att berätta att på trädgårn, där jag å carro var, hände något riktigt roligt :)

det kom på en låt från back street boys :) alla kunde den, hhaha och så har kenny sin spydiga attityd o klagar på att jag kunde sjunga med i hela låten, å ja ba aa men du sjöng ju också med å ja e tjej, så¨det är okej hahaha.. han blev helt tyst. okej jan tror att man måste varit ndär för att fatta. :) Sen sa han till alla att min syster är heterosexuell, så kom jag på att säga att, ne hon är het & sexuell :) haha bästa nya :P


ajja, får vara lite social nu :)

hörs imon när jag e bakis och trött som ett sviiiiiin :)

KÖSS HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback