Lägenhet = Looovely

Jag är verkligen på humör för att vara hemma, gå runt i myskläder, dricka kaffe, kolla lite tv och typ sminka  mig för skoj skull.. Men nej, här sitter jag och jobbar och lyssnar på regnet. Blir deprimerad av detta skitväder.

Vi Städade ju igår som sagt, och asså seriöst vad vi städade!! Lägenheten är tipptopp och vi satt där när vi var klara, i soffan medans Mehdi & carro åt glass med varma hallon (jag ville inte ha(!) ) och vi hade tänt ljus och bara möööös!
Sen somnade jag. haha! 

Längtar tills jag kommer hem så att jag kan gå runt utan att behöva trampa på något hårt och få ont eller slippa gå slalom i hinderbanan som var byggd utav kläder. Underbart <3

Tack så hemskt mycket carro & mehdi! :) Spciellt carro, utan dig hade det inte blivit så fint! <3

// Mickan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback