last night..

Hellu again..

efter jobbet igår kom jag hem och fick en ny upptäckt när jag stog i hissen och det var det första jag sa till Mehdi när jag kom in.. kan inte säga vad det är för då kommer mina vänner sluta vara vän med mig! hahaha grejjen är att håller på att spara till långa naglar, har aldirg haft det så nu jävlar ska jag anstränga mig.. och jag är på god väg! =) happy me..

Iaf, Både jag & Mehdi var på sjukt humör så höll på och fula oss! Ritkigt skoj, men han ska alltid göra 10 gånger värre tillbaka! haha

sen gick vi till affären och skulle köpa korv, men när vi väl kommer dit så blev det ju inte så.. vi handlade mat och gick sedan hem och lagade :) " Då fick vi mat idag också" :)

Sedan stack han iväg och jag blev ensam kvar :'( haha
Ne jag kollade på tv och sen somnade jag som en sten på soffan! Sov där hela natten och vaknade upp i morse jag undrade typ vart jag var! haha

Nu ska jag iaf ta lite rast, glömmer typ av att ta rast här för tiden går så snabbt!! :) Fast det är ju bara positivt frn alla synvinklar! :) Som jag sa igår, tiden går så snabbt att det känns typ onödigt att ens gå & jobba! haha, (menade det inte såklart men ändå )


Hörs senare!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback