Måndag igen!

Har haft en rolig och hänedlserik helg! :)
I fredags tog vi det bara lugnt, jag & mehdi var på allum och shoppade loss, sen var hemma hos Mait lite, och sen var vi på Grekisk restaurang :) Och träffade sedan Carro & Anders en stund.
Sedan åkte vi hem och sov som två grisar:) Vi skulle ju upp tidigt på Lördagen för att fira Mehdis födelsedag på Liseberg.......

.......Men vi vaknade halv 2 och fick stressa massa.. göra oss iordning och sedan hämta carro i frölunda, men i frölunda upptäckte vi att vi fått punktering! Men dom där muttrana satt så sjukt hårt att det var omöjligt att få av dom!

Sedan började vi dricka så åkte Mehdi, jag, Carro, mait, Nicke & Bella till Liseberg och spelade 5kamp och drack massa öl :) Hade skit roligt! :) Efter detta var det krogen, Jag carro mehdi mait och mad. Då jag och carro fick igenom våran vilja så blev det trädgårn :P Även om det borde ha varit födelsedagsbarnet som bestämde :P haha

Efterfestade hos Mait och sedan upp på söndag för att fixa bilen! Gick åt helvete men efter trasiga fäljkors och mcdonalds gick det tillslut! :) Äntliiiigen! Åkte hem och somnade på studs!
Vaknade av att mehdi kom hem från krogen tyckte jag skulle vakna :S haha Hur full och söt som helst var han! :P

Nu är det iaf en ny jobbvecka och här sitter jag och bokar som aldrig förr. typ.

puss & kram

(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback