Måndagsmys!

Nu slutar jag om en halvtimma typ, 16:45!
Ska träffa Carro på backaplan så ska vi hem till mig och hjälpas åt att väcka mehdi, för det är ju som sagt inte det lättaste, borde ha nämnt det innan tror jag... Har filmat en gång med hans mobil, sjukt kul! Ska lägga upp den om jag får lov och om jag får tag på hans mobil så att jag kan lägga in den på datorn först och främst.
Men viktigaste utav allt är att fixa en ny dator hemma!! Jobbigt att endast kunna blogga på jobbet.

Fyller ju år om exakt en vecka :) :) Längtar skit mycket. Fyller hela 22år för dig som inte visste det.
Även om jag lurade Mait häromdagen att jag skulle fylla 30. Han gick på det stenhårt och efteråt blev jag lite sur över att han kunde gå på det. Jag ser verkligen inte ut som att vara 30!! haha

Har iaf funderat lite på vilken dator jag ska önska mig. Funderar på rosa, men är nog tuffare med en svart.
Har 2 alternativ:




Läckert blanksvart mini-PC från Samsung med 160 GB hårddisk.

Minne: 1 GB (DDR2 1x1GB)
Hårddisk: 160 GB (S-ATA 5400 rpm)
Monitor: 10,2" WSVGA (1024x600)
1,3MP webbkamera
Operativ: Windows XP Home
Vikt: 1,33 kg

ELLER EN LIKADAN FAST...

        

VAD TYCKER NI? SVART ELLER ROSA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback