Onsdag!

Det är onsdag idag. jag trodde det var tisdag. Blev glad och besviken på samma gång. anledning är glad att det inte var tisdag, och besviken att det var onsdag, jag gillar inte onsdagar. Gillar inte onsdagar för att det är mitten på veckan. vet att jag inte är ensam om detta :)

Idag står det städning på schemat. Carro som skulle sovit hos oss egentligen, lovade att hjälpa till. eller jag sa att det kostar att sova här, alltså hjälpa till att städa. hon sa ja, och därmed har hon lovat. men hon sov inte hos oss utan åkte hem. Jävla latmask! ---> ja duuuuu! haha

Nej. för hon kommer senare och ska hjälpa till.
Men vi är så bra för att vi ska dela upp städningen i 2 dagar, alltså idag och imorgon. Dels för att det är mycket och städa och dels för att det är tråkigt att städa och  man kan städa lugnt om man har 2 dagar på sig, plus att vi är 3 st.

Om ingen sviker då. men man får ju ställa upp för laget eller hur! :)

Mat om 20min. Gottttttttttt. jag är jättehungrig.
Tjingeliiiiing

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Godmorgon ;) Ja, jo.. jag kom ju på vem du var igårkväll, stog helt still, Torslanda, Sandberg, Torslandaskolan :) Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback